Меню KDT

введите текст

введите текст

Білімді ел

введите текст

block2_eop.png?_=1495528991
<

введите текст

введите текст

Қазақстан халқы тілдері күні

5 қыркүйек күні Шағалалы ОМ Тілдер күніне арналған " Тіл-әр халықтың байлығы "атты жиын ашылды. 

А.Байтұрсыновтың 150 жылдығына арналған іс-шаралар жоспары аясында Чаглинка орта мектебінің кітапханасында ақпараттық-кітап көрмесі ұйымдастырылды.


Тілдер күніне арналған іс-шаралар жоспары аясында Шағалалы ОМ сынып сағаттары өтті. Оқушылар қазақ әліпбиінің негізін қалаушы А. Байтұрсыновтың қызметімен танысты. 3 сынып оқушылары қазақ әліпбиінің негізін қалаушы А. Байтұрсыновтың қызметімен танысты. "Бәйге" және "Полиглот" байқауларында Үш тілді меңгергендерін көрсете отырып, өз білімдерін, тапқырлығын және тапқырлығын көрсетті.
 

Тәуелсіз елімізде өмір сүріп отырған түрлі ұлт өкілдері арасындағы достық пен бірлікті нығайту барысында мемлекеттік тілге құрмет сезімдерін қалыптастыру, үш тілдік саясатын дамыту мақсатында апта бойы өтіліп жатқан Шағалалы орта мектебінде Вертуалды саяхат ағылшын тіл мамандары басшылығымен өтілген іс-шаралар. Эссе байқауы 9-11 сыныптар арасында. «Үш тұғырлы тіл- уақыт талабы» мәнерлеп оқу байқауы көрінісінен.

14 қыркүйек Қазақстан халқы тілдері күні аясында жергілікті ақындар мен жазушылардың шығармаларын насихаттау, мемлекеттік тілдің қолданылу аясын кеңейту, талантты жастарды анықтау және қолдау мақсатында "Кітап-менің досым"атты көркемсөз оқу шеберлерінің аудандық байқауы өтті.11 сынып оқушысы Ярмолюк Кристина М. Жұмабаевтың шығармаларымен конкурста лайықты өнер көрсетті және Аққайың ауданы әкімдігінің Алғыс хатымен марапатталды
. 
Тілдер күніне арналған онкүндік аясында Шағалалы ОМ-да іс-шаралар өтті: 9-11 сынып оқушыларымен «Тіл – білімнің атасы» тақырыбына эссе жазылды. Тіл апталығын келесі бастауыш сынып оқушылары «Туған жерім Қазақстан» тақырыбына сурет салды. «Мақал сөздің мәйегі» мақал-мәтел және жаңылтпаш айту сайысы 5-7 сынып оқушылара арасында өтті.










Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь