Меню KDT

введите текст

введите текст

Білімді ел

введите текст

block2_eop.png?_=1495528991
<

введите текст

введите текст

ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ

 

ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ

Дүниежүзілік балалар күніне арналған «Бала құқығы – адам құқығы»

(7-20 қараша)

 

Іс-шара

Іске асыру мерзімі

Жауапты орындаушылар

1.       

 

Сынып сағаты «Отбасы – тәрбие басы, Мектеп – тәрбие жаршысы»

 

20 қарашаға дейін

 

Сынып жетекшілер

2.       

 Кітап көрмесін безендіру «Балалық шақты бірге қорғайық»

26 қазан-

20 қараша

 

А.Т. Мукашева

3.       

 

 «Тәрбиенің сипаты және отбасындағы моральдық ахуал», «Ата-аналардың заңға бағынатын мінез-құлқы», «Көтермелеу және жазалау», «Тәрбиедегі әкенің рөлі», «Үйдегі зорлық-зомбылыққа ешқандай себеп жоқ», «Қолайлы отбасылық атмосфераны құру» және т. б. ата-аналар жиналыстарын өткізу.

 

20 қарашаға дейін

 

Сынып жетекшілер

4

«Жас ата-аналар» мектебін өткізу.

9-13 қараша

 

Ж.М.Умбетова

4.       

 «Мейірімді жүрек», «Мейірімді қолдар» акциялары: ТЖС балаларына заттар, ойыншықтар, кітаптар жинау.

26 қазан-

20 қараша

 

Е.Т.Альжанов, Г.М.Зеннат

5.       

Фотобайқау «Менің бақытты балалық-шағым»

1-20 қараша

 

Н.А.Айтмағамбетова,

А.О.Бабакова

6.       

Мектеп психологтарының, полиция инспекторларының, әлеуметтік педагогтардың, сынып жетекшілерінің және т. б. қатысуымен «балаларды дамыту және тәрбиелеу» мәселелері бойынша ата-аналарға жеке кеңес беру.

1-25 қараша

 

Е.Т.Альжанов, Г.М.Зеннат,

Сынып жетекшілер

7.       

Дүниежүзілік балалар күніне арналған «Бала құқығы – адам құқығы» декадасын өткізу.

7-20 қараша

 

Е.Т.Альжанов, Г.М.Зеннат,

сынып жетекшілер

8.       

 «Қазіргі және болашақ: әр бала үшін қорғалған балалық шақ» дүниежүзілік сабағы.

13 қараша

 

Сынып жетекшілер

9.       

Орта білім беру ұйымдарының білім алушылары арасында «Мен жақсы көргенімді саламын» атты сурет, плакаттарының шығармашылық интернет-конкурсы.

4-20 қараша

 

Е.Т.Альжанов

1-4 сынып жетекшілер

 

 


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь